SOS Kinderdorpen gelooft sterk in de kracht en dynamiek van het bedrijfsleven om mee te bouwen aan een kansrijke toekomst voor kinderen. Wij werken samen met bedrijven op alle niveaus, van groot zakelijke strategische samenwerkingen tot kleinere initiatieven van MKB-ers. Ben jij met jouw bedrijf op zoek naar een duurzame samenwerking? En wil je ook het verschil maken door kwetsbare kinderen en families wereldwijd te helpen? Investeer dan samen met ons in de toekomst van kinderen.

Steun een project dat past bij jouw bedrijf

Een samenwerking met SOS Kinderdorpen is gebaseerd op een value fit. Samen met onze bedrijfspartners gaan we op zoek naar een manier van samenwerken die aansluit op onze gezamenlijke doelstellingen en waarden. Deze samenwerking levert een positief rendement op voor de SOS kinderen, maar ook voor de marketingdoelen, medewerkersbetrokkenheid en het imago van het bedrijf.

Wist je dat een gift aan een goed doel ook aftrekbaar is? Het totaal aan aftrekbare giften mag 50% van de winst bedragen (tot een maximum van €100.000).

Lees hier meer over onze samenwerking met verschillende partners.

 

Centraal Afrikaanse Republiek DRA kinderen spelen in een SOS kindvriendelijke ruimte

Medewerkers in actie voor SOS

Samen maak je meer impact dan alleen. Collega’s kunnen met elkaar in actie komen voor onze kinderen wereldwijd. Denk aan het meedoen aan een sponsorloop, het organiseren van een evenement of een teambuildingsdag.
Ook zijn er bij SOS verschillende jeugdwerkgelegenheidsprogramma’s, waar medewerkers van onze partners advies en begeleiding geven aan jongeren bij het leren van een vak of het vinden van een baan. Iets wat zowel door de deelnemers als door de medewerkers als heel waardevol wordt ontvangen. 

Een gezamenlijke marketingcampagne

Om op een mooie en sympathieke manier aandacht te vragen voor ons werk én de samenwerking, ontwikkelen wij regelmatig een gezamenlijke marketingcampagne met een bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een CRM-actie, waarbij er per verkocht product een afdracht naar SOS Kinderdorpen gaat of het betrekken van de klant bij de samenwerking door in een bepaalde periode een extra bedrag bij te pinnen (€1) voor SOS Kinderdorpen.

“De bijzondere impact verhalen en het enthousiasme van SOS Kinderdorpen, heeft geresulteerd in een luxe chocoladelijn met een extra portie geluk. Een dankbare samenwerking waarbij de organisatie van concept tot aan de lancering van het product nauw betrokken is en actief ondersteuning biedt in communicatie en campagnes.”

Marcel Gerritsen, Managing Director van Australian

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.