Jaarverslag 2021 gepubliceerd

De kracht van SOS Kinderdorpen in 2021

Het SOS Kinderdorpen Jaarverslag 2021 is gepubliceerd en staat online klaar om door te bladeren. In verband met internationale partners publiceren wij het jaarverslag in het Engels. In het jaarverslag staat hoe we samen met jullie, onze donateurs en partners, op duurzame wijze het verschil hebben gemaakt in de levens van kinderen, jongeren en ouders. Vanuit de kracht van familie bieden wij kinderen en jongeren de zorg, bescherming, liefde en begeleiding om zich te ontwikkelen en zo de stappen te zetten naar een mooie, zelfredzame toekomst.

Inhoud jaarverslag en impactrapport 2021

We geven uitgebreid inzicht in onze programma’s, de resultaten, activiteiten in Nederland, onze (internationale) organisatie, ons integriteits- en kindveiligheidsbeleid en richten wij onze blik op de toekomst. In het financiële verslag leggen wij verantwoording af over onze inkomsten en uitgaven.

Natuurlijk beseffen we dat een jaarverslag veel informatie bij elkaar is om door te nemen. Daarom bieden we, naast ons uitgebreide en Engelstalig jaarverslag, ook een Impactrapport over 2021. Een kort en bondig verslag -in het Nederlands- waar we actief zijn en welke resultaten we hebben behaald dankzij jullie steun.

Online omgeving

Naast het impactrapport hebben we een online omgeving gemaakt met alle informatie rondom en vanuit het jaarverslag, met videoboodschap van onze directeur Arian Buurman, informatie over onze programma’s, delen we overzichtelijk de inkomsten en uitgave en de leerpunten en uitdagingen waar we als organisatie voor staan en de doelen die wij in de komende jaren willen bereiken.

Wij danken onze donateurs en partners voor het vertrouwen en de hulp die wij en hierdoor de kinderen en hun families in 2021 hebben mogen ontvangen.

Bekijk hier de online omgeving met alle informatie rondom en vanuit het jaarverslag en impactrapport.

Meer nieuws lezen? Bekijk ons nieuwsoverzicht.

Geef kinderen een sterke familie

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.