Jaarverslag 2018

In het SOS Kinderdorpen Jaarverslag 2018 kun je lezen hoe we, mede dankzij de steun van onze trouwe donateurs en partners, op duurzame wijze het verschil hebben kunnen maken in de levens van 835.800 kinderen, jongeren en ouders in onze familiegerichte zorg-, onderwijs- en jeugdwerkgelegenheidsprogramma’s. Daarnaast hebben we ruim 2,2 miljoen noodhulpinterventies en behandelingen in medische centra uitgevoerd.

Naast programma informatie, een selectie van door Nederland gefinancierde programma-activiteiten en ons werk in Nederland, leggen we verantwoording af over de inkomsten en uitgaven, ons (internationale) integriteitsbeleid en de leerpunten en uitdagingen waar we als organisatie voor staan en de doelen die wij in de komende jaren willen bereiken.

Jaaroverzicht 2018

Een beknopte samenvatting van wat we doen om ons doel ‘geen kind mag alleen opgroeien’ te bereiken en welke resultaten in 2018 dankzij de bijdragen van onze donateurs en partners zijn behaald? Lees dan het online Jaaroverzicht 2018, een verkorte versie van het Jaarverslag 2018.

Papieren jaarverslag aanvragen

Wil je een geprinte versie van het Jaarverslag 2018 opvragen of heb je andere vragen? Dan kun je altijd contact met SOS Kinderdorpen opnemen.

Eerdere uitgaven

Meer nieuws lezen? Bekijk ons nieuwsoverzicht.

Geef kinderen een sterke familie

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.