Skip to main content

Chocolade met een extra portie geluk

Met de aankoop van een Australian chocoladereep - de Snapper, wordt er een bijdrage geleverd aan het wereldwijde werk van SOS Kinderdorpen

Australian, bekend van de luxe bonbons, biologische koffie- en ijsvarianten, breidt het assortiment uit met een nieuwe chocoladelijn; de Snappers. Met de aankoop van een Snapper steunt de consument direct het werk van SOS Kinderdorpen. De Snappers zijn verkrijgbaar in zes verschillende smaken. Aan de binnenkant van elke smaak staat het verhaal van een SOS kind centraal. Zo lees je in de Snapper Caramel Sea Salt het verhaal van Finn uit Oeganda. 

20190304 Snappers SOS Kinderdorpen 7x7 adv-013.jpg


Het is bekend dat het eten van chocolade een gelukkig gevoel – lees: endorfine – geeft. Maar wat als geluk verder kan reiken dan alleen de eter zelf? Met die gedachte is Australian een samenwerking gestart met SOS Kinderdorpen. Met de aankoop van een Snapper, wordt er namens de consument een bijdrage geleverd aan SOS Kinderdorpen en worden kwetsbare kinderen geholpen aan een liefdevolle familie en een betere toekomst.

“Wij zijn erg blij met deze bijzondere samenwerking. Met de Snapper chocoladelijn maakt Australian direct het verschil voor kinderen zonder familie of veilig thuis. Door de mooie verpakkingen met daarin verhalen van verschillende kinderen uit onze programma’s maakt de consument daarnaast op een hele sympathieke manier kennis met de impact van ons wereldwijde werk”.
 

Arian Buurman, algemeen directeur van SOS Kinderdorpen

Trek gekregen in chocolade mét een extra portie geluk? 
De Snappers zijn vanaf nu te bestellen via: www.australianhomemade.com/nl/chocolade/snappers.

WINACTIE - Onze partner Australian geeft één jaar lang chocolade cadeau, met een extra portie geluk! Ga naar de Facebook pagina van SOS Kinderdorpen www.facebook.com/soskinderdorpen, zoek het bericht op van de winactie, tag de chocoholics met wie jij het liefst wegsmelt en maak zo kans op een jaarlang (h)eerlijke chocola! Donderdag 26 september maken wij de winnaar bekend.
Deze actie is afgelopen. De winnaars zijn: Betty Jelier-Kiestra via Facebook en Léon van Voorthuizen via Instagram