Skip to main content

OFFICEMANAGER 

SOS Kinderdorpen zoekt een officemanager (30 uur per week).  

In deze functie ben je de spin in het web die ervoor zorgt dat ons kantoor op rolletjes loopt. Je ondersteunt de directeur, het Management team en de Raad van Toezicht en  zorgt samen met de office assistent voor de organisatorische en facilitaire aspecten van het kantoor. 

Voor deze dynamische functie zoeken wij iemand die goed is in organiseren, die het kantoor kan runnen en het eerste aanspreekpunt en visitekaartje is van de organisatie. Je werkplek is in Amsterdam West, vlakbij metrostation Heemstedestraat. Ben jij de office manager die wij zoeken? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen?

Je regelt afspraken en plant mede het werk voor de algemeen directeur. Je bent het eerste (telefonisch) aanspreekpunt voor de medewerkers en externe contacten. Je organiseert en bereidt MT- en RvT vergaderingen voor, maakt  de notulen en bewaakt de voortgang van de besluiten. Hiernaast ondersteun je bij de interne informatievoorziening & communicatie. 

Samen met de office assistent ben je verantwoordelijk voor de soepele dagelijkse gang van zaken op kantoor. Je boekt reizen en regelt andere organisatorische zaken voor medewerkers die op reis gaan. 

Je rapporteert aan de manager bedrijfsvoering (facilitaire zaken) en de algemeen directeur. 

Jouw profiel

  • Opleidingsniveau: HBO (bijvoorbeeld Officemanager / managementondersteuning)
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent integer, empathisch en klantgericht
  • Je werkt gestructureerd en neemt graag initiatief
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Kernwaarden SOS Kinderdorpen
Bevlogen, professioneel, samenwerken, ondernemend.
 

Ons aanbod

  • Salaris schaal 11, minimaal € 2.309,14 maximaal € 2.886,42 bruto, op basis van 37,5 uur (voltijd) 
  • Een ruime regeling voor vakantie- en ADV dagen: 35 dagen ( op basis van voltijd)
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een fijne werkomgeving met lekkere koffie 
  • Een mooi en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam West


Solliciteer direct!

Ben je enthousiast en herken je jezelf in dit profiel? Reageer dan uiterlijk 15 augustus 2019 door je cv en een korte motivatie te uploaden via ons online sollicitatieformulier of te sturen aan hr@soskinderdorpen.nl. Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Trees Smeets, Hr adviseur a.i. via treessmeets@soskinderdorpen.nl.

Solliciteer nu


Over SOS Kinderdorpen
Elk kind een familie SOS Kinderdorpen gelooft dat familie de enige effectieve plek is voor de ontwikkeling van een kind. Wereldwijd staat 1 op de 10 kinderen er echter alleen voor of groeit op in een onveilige situatie. Voor deze kinderen zet SOS Kinderdorpen zich structureel in. We steunen en versterken kwetsbare families, zodat zij de zorg voor hun kinderen kunnen blijven dragen en voorkomen wordt dat de familie uiteenvalt. Kinderen zonder familie of in een onveilige thuissituatie geven we een nieuw thuis binnen een SOS familie. Zodat ook zij zich kunnen ontwikkelen tot kansrijke volwassenen die verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zichzelf en de mensen om ze heen. Want wat een kind leert, geeft een kind door. SOS Kinderdorpen maakt onderdeel uit van een internationale federatie en is actief in 136 landen en gebieden.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.