Merken geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau

24 november 2015 - Omdat SOS Kinderdorpen Nederland precies vijftig jaar geleden werd opgericht, hebben de kinderhulporganisatie en SBS Broadcasting een unieke actie op touw gezet om aandacht te vragen voor deze bijzondere dag.

Bedrijven werden gevraagd ons te steunen door vijf seconden mediaruimte te doneren. In de secondespot feliciteert het bedrijf SOS Kinderdorpen met haar 50 jarig jubileum. De reacties waren enthousiast, zo blijkt: vijftien merken doneren mediazendtijd aan SOS Kinderdorpen.

Over de spot
De spot van vijf seconden werd belangeloos geproduceerd door bureau www.worldfamous.nl. De merken die meedoen aan de actie zijn: 100%nl magazine, Koninklijke AUPING, Dr.Oetker, Parship, OMD Nederland, Rabobank, Dr. Hauschka, Vriendin, SBS9, Veronica, Net5, SBS6, Streetwise, Katja en Corendon. Op 24, 25 en 26 november is de spot te zien op de kanalen: SBS6, NET5, SBS9 en Veronica. Bekijk het voorbeeld van de spot zoals gemaakt voor de Rabobank.

Wij bedanken alle merken die meedoen:



SOS Kinderdorpen en de Postcode LoterijSOS Kinderdorpen en CBF KeurmerkSOS Kinderdorpen en ANBI

Giro: 2280
Iban: NL90INGB0000002280 

Disclaimer   Privacy en cookies
Volg ons via   Facebook Twitter Youtube  Pinterest

/* pageName= Merken geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau pagePrefix=soskdnl breadCrumb=Actueel / Nieuwsoverzicht / Merken geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau mainDomain=sos-kinderdorpen.nl langIdentifier=NL:nl,nl */