Nutricia medewerkers beklimmen de Kilimanjaro voor SOS Kinderdorpen

21 januari 2011 - Vorig jaar kreeg een aantal medewerkers van onze partner Nutricia het idee om zich op een nieuwe en inspirerende manier in te zetten voor SOS Kinderdorpen.

Met de beklimming van de Kilimanjaro verwacht het team, met leden van Nutricia- Danone organisaties uit zeven landen, een verschil te kunnen maken voor de kinderen in het SOS kinderdorp Arusha in Tanzania. Via verschillende sponsoracties wil het team 50.000 euro bijeen lopen in de klim naar de top van 5892 meter. Dit geld wordt gebruikt voor een blijvende en veilige watervoorziening in Arusha.

Bijna is het zover
Na een jaar van voorbereidingen start op 12 februari de tocht richting de top van de Kilimanjaro die acht dagen later bereikt moet worden. ‘Voor ons als team is dit een enorme uitdaging. Wij zullen onderweg moeilijke momenten krijgen en ons zelf moeten overwinnen. Wij zijn echter vastberaden te slagen in onze missie om de top te bereiken. Maar nog belangrijker om ons doel voor SOS Kinderdorpen te realiseren. Wij willen graag via onze inspanning een verschil maken in het leven van deze kwetsbare kinderen, zodat zij kunnen opgroeien in een veilige en liefdevolle omgeving’, zegt Adrian Bodkin, teamleider van ‘Climbing for children’.

Via verschillende sponsoracties vraagt het team bijdrages van zowel, collega’s, familie en vrienden, leveranciers en andere partijen die zich betrokken voelen bij het team en de kinderen in Arusha. ‘Wij krijgen heel enthousiaste reacties van iedereen die wij over onze plannen vertellen. Wij zien de uitkomst van onze inspanning vol vertrouwen tegemoet en verwachten na de klim met goed nieuws het dorp in Arusha te kunnen gaan bezoeken’, aldus Bodkin.

Meer weten over ‘Climbing for children of het team ook steunen? Kijk op www.climbingforchildren.net 

Wij wensen de klimmers alvast heel veel succes!

CBF Voor goede doelenANBI

Giro: 2280
Iban: NL90INGB0000002280 

Disclaimer   Privacy en cookies
Volg ons via   Facebook Twitter Youtube Google+ Pinterest