Schiphol doneert zichtbaarheid

7 december 2011 – Als onderdeel van een speciale samenwerking tussen Schiphol Airport en SOS Kinderdorpen, doneert de Amsterdamse luchthaven onder andere gratis media-aandacht aan het goede doel. Afgelopen week werd een gigantisch billboard ruim van 13 meter lang en 2,5 meter hoog met SOS beelden geplaatst.

Voor SOS Kinderdorpen is de plaatsing van een dergelijk mediaobject van grote waarde. Door deze uiting, zullen jaarlijks ongeveer 7 miljoen mensen in aanraking komen met onze boodschap. Op deze manier draagt Schiphol bij aan het creëren van draagvlak voor ons wereldwijde werk.

Omdat de uiting achter de douane te zien is en het meeste publiek daar internationaal is, is ervoor gekozen om het billboard in het Engels te produceren. ‘There is no place like home’ is op het billboard te lezen. Deze tekst past bij de omgeving van een luchthaven en raakt de kern van ons werk.

CBF Voor goede doelenANBI

Giro: 2280
Iban: NL90INGB0000002280 

Disclaimer   Privacy en cookies
Volg ons via   Facebook Twitter Youtube Google+ Pinterest

---------------------------------------------------------------------------------------------- Tracking Code: Standard (Asynchronous) ----------------------------------------------------------------------------------------------